جامانده‌ها از ثبت‌نام کارت سوخت

جامانده‌ها از ثبت نام کارت سوخت چه کنند؟

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

در روزهای گذشته از تعداد زیادی مخاطبان کارپرداز که از زمان‌بندی ثبت نام کارت سوخت  خودرو جا مانده‌اند این سوال را دریافت کردیم که «پس از پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام کارت سوخت چه باید کرد؟» در واقع تکلیف جامانده‌ها از ثبت نام کارت سوخت چیست؟

مراجعه به پلیس ۱۰+

 جامانده ها از ثبت نام کارت سوخت نگران نباشند. ثبت نام کارت سوخت در دفاتر پلیس +۱۰ همچنان ادامه دارد. ثبت نام کارت سوخت ۹۷ از سوم آذرماه آغاز شده و تا یکم دی‌ماه ادامه یافت. جامانده‌ها از ثبت‌نام کارت سوخت که حتی پس از تمدید یک هفته‌ای کارت سوخت موفق به ثبت‌نام نشده‌اند اکنون باید به دفتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

اخبار مرتبط: شماره تلفن پیگیری کارت سوخت

جامانده‌ها از ثبت‌نام کارت سوخت خودرو که تا یکم دی‌ماه از مرحله نخست ثبت‌نام جا ماندند باید به همراه مدارک موردنیاز با حضور در دفاتر پلیس + ۱۰ درخواست کارت سوخت خود را ثبت کنند.

در زمان مراجعه باید گواهینامه، کارت ماشین و کارت ملی به همراه داشته باشید. بعد از پر کردن فرمی که این مرکز به شما می‌دهد با پرداخت هرینه ۱۵ هزار تومانی برگه‌ای در اختیار شما قرار می گیرد که حکم فیش پیگیری را دارد.  بین دو تا سه ماه بعد از درخواست، کارت سوخت به شما تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اگر رمز کارت سوختتان را فراموش کرده‌اید چه کنید

با وجود اتمام فرصت اعلام شده برای ثبت نام کارت سوخت خودرو و موتور سیکلت، دفاتر پلیس ۱۰+ کماکان پذیرای متفاضیانی هستند که به هر دلیل زمان ثبت نام کارت سوخت را از دست داده‌اند و یا جدیداً کارت سوخت خود را گم کرده و در پی دریافت کارت سوخت المثنی هستند.

پلیس +10

همچنین مالکینی که وسیله نقلیه خود را پس از سال ۱۳۹۴ خریداری کرده‌اند ولی تا به امروز کارت سوخت دریافت نکرده‌اند، در نظر داشته باشند که ممکن است کارت سوخت این افراد در شرکت پست مانده باشد. به همین دلیل پست طی پیامکی به این مالکان، وضعیت کارت سوخت آن‌ها را مشخص خواهد کرد.

مشترک
اعلان
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کامران
کامران
5 سال قبل

سلام؛ماشین درهمین روزها تعویض پلاک وکارت شدوکارت هنوز نیامده توسط پست باید چکار کنم فقط یک رسید مرکز تعویض پلاک داده وکارت ماشین هنوز به ادرس پستی که دادیم نیامده والان یکماه میگذرد!؟

Siavash Rahmani
Siavash Rahmani
5 سال قبل
پاسخ به  کامران

سلام. احتمالا کارت ماشین شما صادر شده و تحویل پست شده. برای پیگیریش می‌تونید از این سایت استفاده کنید:
http://najatracking.post.ir/
اونجا کارت ماشین رو انتخاب کنید و مشخصاتتون رو وارد کنید تا ببینید کارت ماشینتون در چه مرحله‌ایه.