سامانه رجیستری گوشی مسافری

 یک روز تا بازگشایی سامانه رجیستری گوشی مسافری

( آخرین به روزرسانی : 19/06/01 )

رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی،تصویری و لوازم جانبی از بازگشایی سامانه رجیستری گوشی مسافری در روزهای آینده خبر داد.

ابراهیم درستی در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد: با بازگشایی دوباره سامانه رجیستری گوشی همراه مسافری وضعیت بازار به روال سابق بر می گردد تا از زیان مصرف کننده نهایی جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی که واردکنندگان از پس تامین سهم بازار بر نمی آیند؛ سافران با داشتن کارت ملی و پرداخت حقوق دولت می توانند یک گوشی تلفن همراه را رجیستر کنند.

حتما بخوانید:  قیمت موبایل به زودی تغییر می کند

رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی ادامه داد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و گمرک مخالف ادامه طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه مسافر بوده اند.

ابراهیم درستی ضمن اشاره به نشستی که طی دو شب گذشته با وزیر کشور برگزار شده بود، گفت: در پایان نشست در مورد وضعیت بازار تلفن همراه بحث هایی صورت گرفت و مقرر شد تا زمانی که واردکنندگان بتوانند سهم بازار را تامین کنند رجیستری گوشی های تلفن همراه مسافری همچنان برقرار باشد.

درستی با تاکید براینکه پس از تامین نیاز بازار از سوی واردکنندگان اجرای طرح رجیستری گوشی های همراه مسافر نیز قطع خواهد شد، افزود: هم اکنون با قطع سامانه مدنظر قیمت گوشی تلفن همراه در بازار تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته در حالی که شرکت های واردکننده حق گران فروشی را ندارند.

درستی در انتها گفت: در راستای نشست های مکرری که با وزارتخانه های کشور و صنعت، معدن و تجارت برگزار شده با اختصاص ارز برای واردات گوشی همراه واردکنندگان نیاز بازار را تامین خواهند کرد.

منبع: تسنیم

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments