جاماندگان یارانه معیشتی

سامانه ثبت نام جاماندگان یارانه معیشتی دولت

( آخرین به روزرسانی : 19/11/25 )

محمدرضا یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح حمایت معیشتی خانوار، اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی درباره افرادی که کمک معیشت خانوار دریافت نکرده‌اند و تاکنون واریزی در این رابطه برای آنان انجام نشده است، می‌توانند از طریق کد دستوری #۶۳۶۹* از وضعیت خود مطلع شوند.

این مسئول ادامه داد: با شماره‌گیری این کد دستوری، شمول یا عدم شمول خانوار در این طرح پس از حداکثر ۲۴ ساعت از طریق پیامک به آنان اطلاع‌رسانی می‌شود که در صورت نیاز خانوار به بررسی مجدد این موضوع، می‌توانند از روز سه شنبه به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

وی افزود: سرپرست خانوار با مراجعه به این سایت با همراه داشتن کدملی، کد رهگیری و یا شماره حساب، اطلاعات خود را در این سامانه ثبت‌نام کنند که حداکثر تا ۲۰ روز، نتیجه این بررسی‌ها به خانوارها اعلام می‌شود و در صورت مشمول بودن، این هزینه به حساب خانوارها پرداخت می‌شود.

 

سهم خانوار از یارانه معیشتی

 

یوسفی با اشاره به ثبت‌نام جاماندگان از یارانه، تصریح کرد: از اول دی‌ماه ثبت‌نام جاماندگان یارانه و محذوفین سال‌های قبل می‌توانند دوباره برای ثبت‌نام خود دریافت کنند. همچنین محذوفین یارانه سال‌جاری نیز می‌توانند پس از پیگیری حل مشکل اینترنت به سامانه yarane۱۰، مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان، یادآور شد: نیاز به حضور و مراجعه جاماندگان و محذوفین یارانه به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، ادارات تابعه در شهرستان‌ها، تامین‌اجتماعی، بهزیستی، بیمه اجتماعی روستایی، استانداری، بخشداری و غیره نیست؛ چراکه این فرآیند به صورت کاملا غیرحضوری تعریف شده است.

مشترک
اعلان
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آرمان
آرمان
9 ماه قبل

سلام من مستاجرم درآمد کارکرد ماهانم ۳۷۰۰۰۰۰ هزار تومان. لطفا تغییر دهک بدید.

مناف ایوری
مناف ایوری
1 سال قبل

باعرض سلام وخسته نباشید اینجانب که ۱۵ماه هست که هیچ یارانه ای دریافت نکرده ام مشکلم از کجاست من که درآمد خاصی ندارم ماهی۵میلیون حقوق دارم نمیتوانم باآن مشکلاتمون برطرف کنم

نوذر دهقانی
نوذر دهقانی
1 سال قبل

با درود وسلام به همه خدمتگزاران واقعی درکشور عزیزم ایران من بازنشسته هستم در حال حاظر پسرم فوق لیسانس دوره خدمتو تمام کرده بیکاره خدارا شکر که وضع مالی من برابر گزارش شما خوبه وای باید دانست که این حق قانونی همه ما ایرانیهاست وشماها بدهکار ما حافظان نظم وامنیت هستید وخواهید بودبررسی کنید حقوق قانونی مارا پرداخت کنید تا نه این دنیا نه ان دنیا زیر دین ما نباشید

مردم بدبخت شده
مردم بدبخت شده
4 سال قبل

ثبت نام در این طرح با یک شیطنت و دروغ و سیاست زشت دیگر همراه شد.
اغلب مردم کد ملی خود رو به ۶۳۶۹ میفرستاندند و پیام با مضمون “بررسی میشود” دریافت میکردند بدون اینکه بدانند رویه ثبت اعتراض و ثبت نام عوض شده و باید از طریق سایت اقدام به ثبت شماره ثبت یارانه مسخره کنند. پس چرا کد دستوری راه انداختن و چرا لااقل در آن تغییر رویه اطلاع رسانی نشد!!
والله ما راضی نیستیم و حقوق ضایع شده خود توسط این ساختار را به هیچ عنوان حلال نمیکنیم .. حداقل خودمان به معاد اعتقاد داریم.