مکان یاب شماره تلفن و ردیاب گوشی موبایل + دانلود برنامه (اندروید و آیفن)

( آخرین به روزرسانی : 24/05/07 )

با پیشرفت تکنولوژی و شبکه های اجتماعی دیگر برنامه مکان یاب شماره تلفن و ردیاب گوشی موبایل چیز عجیبینی نیست و پیدا کردن آن کار راحتی است. با کمک برنامه های جدید هر فرد می تواند موقعیت مکانی خود را با دیگران به اشتراک گذارد و دیگران با وارد کردن شماره موبایل می توانند عزیزان خود را روی نقشه مشاهده کنند.

برنامه های موبایلی زیادی به زبان غیر فارسی وجود دارد که این کار را برای کابران خارجی انجام می دهند اما برنامه فارسی مکان یاب شماره تلفن و ردیاب گوشی موبایل به تازگی منتشر شده است.

در این گونه برنامه ها سایر کاربران با اطلاع و تمایل نسبت به اشتراک گذاری مکان خود از طریق موقعیت سنج و جی پی اس گوشی اقدام به اشتراک گذاری مکان خود کرده و با وارد کردن شماره موبایل می توانید از مکان آنها باخبر شوید.

بیشترین مورد استفاده این برنامه ها میتواند برای اطلاع از مکان خردسالان و کودکان و یا سالمندان باشد و همانطور اعضای خانواده که نگران آنها هستید.

علاوه بر آن این برنامه دارای قابلیت شماره یاب و مزاحم یاب نیز هست

مکان یاب شماره تلفن معمولاً از فناوری GPS یا مثلث سازی آنتن های تلفن همراه برای مشخص کردن مکان دقیق یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کند. آنها را می توان از طریق پلتفرم های مبتنی بر وب یعنی وب اپ برای گوشی های آیفن یا برنامه های تلفن همراه اندروید مورد استفاده قرار داد و به کاربران امکان ردیابی دستگاه ها را از هر نقطه با دسترسی به اینترنت آسان می کند.

در حالی که این ابزارها می توانند برای ایمنی شخصی ارزشمند باشند، اما ملاحظات مهم حریم خصوصی را نیز مطرح می کنند. استفاده مسئولانه و با رضایت افرادی که ردیابی می شوند ضروری است. علاوه بر این، به مقررات قانونی مربوط به استفاده از چنین فناوری هایی در حوزه قضایی خود توجه داشته باشید.

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments