یارانه اسفند 97

حقوق و یارانه اسفند ۹۷ زودتر پرداخت خواهد شد

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه و کار پلیس راهور امنیت جاده‌ها و سلامت مسافران و مردم است به همین دلیل پیش درخواست از سوی پلیس از سازمان برنامه‌وبودجه صورت گرفته بود که اولین آن اختصاص ۱۵۰۰ دستگاه خودرو برای تسهیل این خدمت‌رسانی و دیگری افزوده شدن ۴ هزار نیروی برای بهتر برگزار شدن طرح ترافیک نوروزی بود.

این درخواست‌ها مورد بررسی قرار گرفت و ضرورتش برای تأمین اهداف مورد تایید قرار گرفت.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گفت: با توجه به اینکه تا پایان سال فرصت زیادی باقی نمانده باید در خصوص تأمین نیازهای بودجه‌ای این دستگاه اقدام کنیم تا خانواده بزرگ ناجا و پلیس راهور بتوانند مثل سنوات گذشته به ملت عزیز خدمات خوبی ارائه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از درخواست‌های پلیس رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب دوربین‌های پایش مسیر است چه اقدامی انجام خواهد شد گفت: در لایحه بودجه سال ۹۸ که در حال بررسی و تأیید است پیش‌بینی‌شده که بتوانیم در جهت کاهش نقاط حادثه‌خیز اقدام کنیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گفت: بحث نصب ۶ هزار دوربین در مسیرهای کشور در بودجه سال ۹۸ دیده‌شده است.

حتما بخوانید:  زمان واریز یارانه تیر ماه 98

 

واریز حقوق و یارانه اسفند ۹۷

نوبخت در خصوص معیشت مردم و اقدامات دولت گفت: آنچه برای برگزاری مراسم نوروزی مطرح است بحث دید و بازدید و پذیرایی است که ملزوماتش میوه است خوشبختان‌اند ما برای تهیه میوه خوشبختانه خرید کافی داشته‌ایم و اقدام دیگری که باید بگویم بحث تسریع در پرداخت حقوق کارمندان اداری است که در اسفند حقوق زودتر از ماه‌های قبل واریز می‌شود.

همچنین مقررشده تا یارانه اسفند ۹۷ را هم زودتر از ۲۶ اسفند به‌حساب هم‌وطنان واریز کنیم.

حتما بخوانید:  راهنمای کامل جدا کردن یارانه و تغییر حساب سرپرست خانوار

نوبخت در ادامه گفت: از سال گذشته در همین ایام وارد جنگ اقتصادی بزرگی شده‌ایم و تحریم‌ها افزایش‌یافته است و آمریکا از برجم خارج شد و باید در این شرایط از شاخص‌های اقتصادی صحبت بشود اما امیدواریم با همکاری مردم و تلاش‌های مضاعف دولت این موقعیت را پشت سر بگذاریم.

منبع: مشرق نیوز

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments