طرح عقیق بانک انصار

وام بانک انصار طرح عقیق

( آخرین به روزرسانی : 19/10/14 )

وام بانک انصار طرح عقیق با سقف ۱۰میلیارد ریال و اقساط  ۱۰۰ ماهه در حال اجراست و مشتریان بانک ، صاحبان کسب‌وکار و عموم مردم می‌توانند بر اساس عقد مرابحه (معامله‌ای است که فروشنده قیمت تمام‌شده کالا خود را به اطلاع خریدار می‌رساند و سپس تقاضای مبلغ یا درصدی را به‌عنوان سود می‌نماید). از آن استفاده کنند.

 

طرح عقیق بانک انصار چیست ؟

طرح عقیق بانک انصار درواقع برای  قدردانی از مشتریان حساب‌های جاری ایجادشده است.

به این صورت که بانک انصار به جهت قدردانی از دارندگان حساب قرض‌الحسنه جاری حقیقی و حقوقی بدون نیاز به دسته‌چک مزایایی را تعیین کرده است. تسهیلات طرح عقیق یکی از این امتیازات است.

میزان و سود تسهیلات عقیق بانک انصار

مبلغ تسهیلات عقیق بانک انصار تا حداکثر ۱ میلیارد تومان می‌تواند باشد. همچنین سود این وام ۸ الی ۱۸ درصد است.

تعداد اقساط و زمان بازپرداخت وام بانک انصار طرح عقیق

زمان بازپرداخت این تسهیلات حداکثر ۱۰۰ ماه و در ۱۰۰ قسط است.

شرایط طرح ۵ عقیق بانک انصار

در طرح عقیق بانک انصار می‌توانید سود و اقساط وام را خودتان انتخاب کنید.

نوع سپرده‌گذاری در این طرح به‌صورت حساب  قرض‌الحسنه جاری بدون نیاز به دسته‌چک است. همچنین مدت‌زمان انتظار و سپرده‌گذاری بر اساس نظر مشتری است.

در این طرح عقیق انصار چنانچه متقاضی دریافت وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان باشید یک ضامن رسمی و تا سقف ۲۰ میلیون تومان دو ضامن رسمی نیاز دارید. ولی متقاضیان دریافت تسهیلات بیش از ۲۰ میلیون تومان نیاز به ارائه و گرو قرار دادن سند ملکی دارند.

اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند به‌منظور بهره‌مندی از این طرح نسبت به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک اقدام نمایند و بانک نیز به‌منظور قدردانی از دارندگان این نوع حساب‌ها خود را مکلف به درنظرگرفتن امتیاز تسهیلات برای مشتریان می داند.

هنچنین نرخ سود تسهیلاتی عقیق انصاراز ۸ الی ۱۸درصد بر اساس توافق با مشتریان تعیین می‌شود، جهت اطلاع بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۶۳۰۰ مرکز خدمات مشتریان تماس و یا به شعب سراسر کشور مراجعه فرمایید. 

منبع: بانک انصار

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments