باقیمانده حجم اینترنت همراه

نحوه اطلاع از باقی مانده بسته های اینترنتی(همراه اول، ایرانسل، رایتل)

( آخرین به روزرسانی : 19/08/10 )

تمامی اپراتورها پیش از اتمام بسته اینترنتی از طریق پیامک مانده بسته اینترنت را به کاربر هشدار می دهند تا کاربران بتوانند بسته خود را تمدید کنند. با این وجود روش های مختلقی برای استعلام حجم بسته های اینترنت وجود دارد که در این متن به معرفی آنها می پرداریم. اگر کاربر یکی از  اپراتورهای همراه اول ابرانسل و یا رایتل هستید تا انتها همراه باشید.

۴ روش استعلام اینترنت همراه اول

کاربران همراه اول به چهار طریق می توانند از وضعیت بسته اینترنت خود اطلاع پیدا کنند:

  • استفاده از کد دستوری USSD
  • استفاده از اس ام اس
  • استفاده از اپلیکیشن همراه من
  • استفاده از سایت همراه اول

 

باقی مانده شارژ اینترنت همراه اول اعتباری و دائمی

اگر تمایل دارید برای اطلاع از مانده بسته اینترنت خود از کد USSD استفاده کنید، کد ستاره ۱۰۰ ستاره۰ مربع یا کد ستاره ۱۰ ستاره ۳۲۰ مربع را شماره گیری کنید.

 

نحوه اطلاع از مانده بسته اینترنت همراه اول از طریق پیامک

برای اطلاع از مانده بسته اینترنت همراه اول خود عدد ۳۲۰ را به صورت انگلیسی به سامانه پیامکی ۱۰ ارسال کنید و یا عدد ۰ انگلیسی را به سامانه پیامکی ۸۰۸۰ ارسال کنید.

 

مشاهده باقی مانده اینترنت همراه اول در سایت mci

برای مشاهده مانده اینترنت همراه اول خود وارد سایت my.mci.ir شوید و شماره تلفن و رمز خود را وارد کنید. اگر قبلا در این سایت ثبت نام نکرده اید باید شماره تلفن خود را وارد کنید تا یک کد چند رقمی به گوشی شما پیامک شود با وارد کردن کد و تعریف رمز عبور خود می توانید وارد سایت شوید و در همان صفحه اصلی مقدار باقی مانده اینترنت همراه اول خود را مشاهده کنید.

باقیمانده اینترنت همراه اول

اطلاع از باقیمانده شارژ اینترنت همراه اول اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من یکی دیگر از روش هایی است که شما از طریق آن می توانید میزان شارژ اینترنت باقی مانده خود را مشاهده کنید. شما می توانید این برنامه را از سایت همراه اول دانلود و نصب کنید , با باز کردن برنامه میزان اینترنت خود را مشاهده خواهید کرد.

 

۴ روش استعلام مانده بسته اینترنت ایرانسل

کاربران ایرانسل به چهار طریق می توانند از وضعیت بسته اینترنت خود اطلاع پیدا کنند:

  • استفاده از کدهای دستوری USSD
  • استفاده از تلفن گویا
  • استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من
  • استفاده از سایت ایرانسل

 

استفاده از کد USSD برای استعلام مانده حجم اینترنت ایرانسل

کاربران اپراتور ایرانسل می توانند  برای اطلاع از باقیمانده بسته اینترنت همراه و استعلام حساب کلی بسته‌های اینترنت خود از از کد ستاره ۵۵۵ ستاره ۱ ستاره ۴ مربع استفاده کنند. همچنیین  از کد ستاره ۵۵۵ ستاره ۱ ستاره ۲ مربع برای  استعلام مانده حساب استفاده می شود.

افرادی که از بسته های افزایشی و ترکیبی ایرانسل استفاده می کنند می توانند کد ستاره ۱۴۱ ستاره ۱۰ مربع را برای استعلام مانده اینترنت خود استفاده کنند.

 

استعلام مانده حجم اینترنت ایرانسل از طریق تلفن گویا

در صورت استفاده از تلفن گویای ایرانسل می توانید کارهایی همچون استعلام مانده اینترنت، انتقال شارژ، دریافت پیکربندی گوشی، ثبت نام مودم های اینترنت، آهنگ پیشواز، تغییر سیم کارت به ۴G ، پیگری مزاحمت های تلفنی، دریافت لینک دانلود اپلیکیشن ها و غیره را انجام دهید. شما می توانید با شماره‌گیری ۷۰۰ به تلفن گویای ایرانسل دسترسی پیدا کنید.

 

استعلام باقیمانده حجم اینترنت ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

با استفاده از نرم افزار ایرانسل من ، علاوه بر دریافت شارژ رایگان می توانید مانده بسته اینترنتی خود را استعلام کنید. در این برنامه میزان اینترنت باقی مانده به صورت درصدی به شما نمایش داده می شود که این مقدار درصد میزان کل حجم باقی مانده شما برای تمام طرح ها است و اگر بسته اینترنتی هدیه به شما تعلق گرفته باشد به صورت جداگانه نمایش داده می شود. برای دانلود ایرانسل من به سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir مراجعه کنید.

باقیمانده حجم اینترنت ایرانسل

استعلام مانده حجم اینترنت ایرانسل از طریق وبسایت  ایرانسل من

لازم است برای استفاده از سامانه اینترنتی  ایرانسل در سایت irancell.ir ثبت نام کنید. بعد از ورود به سایت به  راحتی می توانید بسته بخرید، از طرح های تشویقی استفاده کنید، جزئیات مانده اینترنت ایرانسل خود و … را ببینید.

حتما بخوانید:  روش های غیر حضوری سوزاندن سیم کارت

 

۴ روش استعلام اینترنت رایتل

کاربران رایتل می توانند با ۴ روش زیر  از وضعیت بسته اینترنت خود مطلع شوند:

  • استفاده از کدهای دستوری USSD
  • استفاده از پیامک
  • استفاده از نرم افزار کاربردی رایتل من
  • استفاده از حساب کاربری رایتل

 

کد اطلاع از باقیمانده حجم بسته اینترنت رایتل

همانطور که شما با شماره گیری ستاره ۱۴۲ مربع می توانید برای سیم کارت دائمی و اعتباری خود درخواست بسته کنید و بسته های فعال خود را مشاهده کنید، می توانید با استفاده از کد ستاره ۱۴۴ مربع صورت حساب خود را مشاهده کنید و یا با کد دستوری ستاره ۱۳۰ مربع از باقی مانده حجم بسته اینترنت خود مطلع شوید.

 

نحوه اطلاع از باقیمانده حجم اینترنت رایتل با پیامک

برای اطلاع از مانده اینترنت خود از طریق پیامک، عبارت View Internet را به سامانه پیامکی ۲۰۲۰ ارسال کنید.

 

روش اطلاع از باقیمانده حجم اینترنت از طریق وبسایت رایتل

برای اطلاع از مانده اینترنت خود وارد سایت رایتل به آدرس https://my.rightel.ir شوید و شماره خود را وارد کنید و سپس رمز خود را وارد کنید اگر قبلا در سایت ثبت نام نکرده اید مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید تا یک کد به شماره شما پیامک شود. کد امنیتی را وارد کنید و وارد حساب کاربری رایتل خود شوید. روی گزارش مانده بسته ها کلیک کنید تا میزان باقی مانده بسته اینترنتی شما نمایش داده شود.

 

استعلام شارژ اینترنت با اپلیکیشن رایتل من

رایتل هم مانند سایر اپراتور ها نرم افزاری را تحت عنوان رایتل من طراحی کرده است. شما  میتوانید از این برنامه برای خرید بسته اینترنتی، شارژ، مشاهده و پرداخت صورت حساب و نواحی تحت پوشش، مشاهده باقی مانده شارژ اینترنت و غیره استفاده کنید. برای دانلود و نصب رایتل من کافی است به سایت رایتل https://my.rightel.ir مراجعه کنید.

 

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments