آغاز توزیع نوبت دوم سبد کالا

( آخرین به روزرسانی : 19/05/18 )

 محمد شریعتمداری  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وضعیت ارائه نوبت دوم سبد کالا به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را تشریح کرد.

محمد شریعتمداری در مورد وضعیت توزیع بسته های حمایتی به اقشار آسیب پذیر، گفت: در نشست رییس جمهور با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به رییس سازمان برنامه و بودجه دستور داده شد که برای یک نوبت دیگر جهت توزیع سبد معیشتی به تمامی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اقدام فوری به عمل آید.

حتما بخوانید:  بسته حمایتی دولت برای بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: در حال حاضرارائه نوبت دوم سبد کالا آغاز شده و بخشی از این مبلغ به حساب کمیته امداد واریز و بهزیستی واریز و به تدریج روزهای آینده تکمیل خواهد شد. شریعتمداری در گفتگو با خانه ملت، در رابطه با میزان مبلغ این بسته ها، ادامه داد: به طور متوسط ۲۰۰ هزار تومان اعتبار بسته حمایتی است و برای خانواده‌های با جمعیت بالاتر نیز مبلغ افزایش می‌یابد.

طی روزهای گذشته  سازمان برنامه و بودجه، اعلام کرد اعتبار ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی نوبت دوم سبد کالایی مددجویان نهادهای حمایتی واریز خواهد شد.

 بر اساس اعلام سید پرویز فتاح در صفحه اینستاگرام، مبلغ واریزی برای خانواده های تک نفره ۱۰۰ هزار تومان، دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۳۰۰ هزار تومان است.

طبق گزارشات حدود ۱,۵ میلیون خانوار مددجوی عادیکمیته امداد و۵۰۰ هزار خانوار مشمول تبصره ۱۴ از سبد کالای نقدی ماه مبارک رمضان برخوردار شدند.

منبع: افتصاد نیوز

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments