آلودگی هوای م‍شهد

شاخص آلودگی هوای م‍شهد

( آخرین به روزرسانی : 19/08/13 )

به هنگام صحبت از آلودگی هوا در کشور و آلودگی در کلان شهرها مشهد مقدس هم در میان جدی‌ترین شهرهایی است که با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند. علت آلودگی هوای مشهد نیز تا حد زیادی مربوط به ریزگردهای موجود در هوای این شهر است. هجوم ریزگردها و آلایندهای علت آلودگی هوای مشهد در اغلب موارد بوده و عموما وضعیت هوای مشهد را در شرایط بحرانی قرار می‌دهد. عمدتا آلودگی هوای مشهد تعطیل شدن مدارس و گاهی سازمان ها را نیز در پی دارد.

شاخص آلودگی هوای مشهد

شاخص آلودگی هوای مشهد

شاخص آلودگی هوای مشهد را هم اکنون طبق آخرین گزارشات ارائه شده از ایستگاه‌های سطح شهر مشهد، می‌توانید در ۲۴ ساعت گذشته و به صورت لحظه‌ای در اپلیکیشن کارپرداز ببینید. این شاخص مربوط به وضعیت شاخص آلودگی در ایستگاه‌های الهیه، چمن، مفتح، وحدت، کریمی و خیام شمالی است. بر اساس گزارش‌ها به صورت میانگین و در بلندمدت آلوده ترین منطقه مشهد ، ایستگاه واقع در مفتح عنوان شده است.

مطالب مرتبط: وضعیت آلودگی هوای (تهران) / (اهواز) / (اصفهان) را با کلیک روی اسم هر کدام از شهرها مشاهده کنید.

شهروندان استان خراسان رضوی و شهر مشهد می‌توانند جهت پیش بینی آلودگی هوای مشهد و برنامه ریزی جهت فعالیت روزمره خود در شرایط آلودگی به سامانه پایش کیفی هوای کشور مراجعه کنند. امکان مشاهده آلودگی هوای مشهد آنلاین و لحظه‌ای در این سایت فراهم شده است. ضمن اینکه با یک روش به مراتب راحت تر و سریع تر جهت پیش بینی آلودگی هوای مشهد در مقایسه با سامانه می‌توانند به سایت کارپرداز مراجعه کرده و یا اپلیکیشن را صورت رایگان از همینجا دریافت کنند:

دانلود کارپرداز

 

مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments